Kundeportal

Vi i Dalane energi ønsker å yte den beste servicen til våre kunder. Derfor har vi nå innført en kundeportal for registrering av kundehenvendelser.

  • Skal du bygge en bolig, øke inntaket eller utarbeide et nytt byggefelt, og ønsker et pristilbud på strømleveranse?
  • Trenger du kabelpåvisning, byggestrøm?
  • Ønsker du å melde inn feil på infrastrukturen vår? Mørkt gatelys, jordfeil, spenningsproblemer.
  • Om du ikke finner en passende sakstype til din henvendelse, kan du benytte deg av «Andre henvendelser».
Du har nå opprettet en bruker og du vil da bli sendt videre til kundeportalen

Vi sender ut en epost til alle kunder som er registrert med en epostadresse i vårt system. Følg beskrivelsen i eposten for å opprette en brukerkonto i det nye kundesystem.

Har du ikke mottatt en epost, så er du ikke registrert med en epost i vårt system. Da kan du lett opprette en bruker, ved å følge beskrivelsen under. Alt du trenger er en epost adresse.

Du vil da få opprettet en brukerkonto som du kan sende inn henvendelser og forespørsler på, der du kan følge statusen på sakene dine, ha dialog med din kundebehandler. Du vil automatisk bli varslet ved endringer og kommentarer ved at det automatisk sendes en epost til deg som kunde.

Merk! Må ikke forveksles med ditt strømabonnement og min side

1.) Klikk  her og opprett en bruker.  Du vil da få opp dette bilde, klikk på «Registrer deg for å få en konto».

Registrer deg for å få en konto

2.) Fyll inn kontaktinformasjonen din og klikk «Registrer».

Fyll inn kontaktinformasjonen din og klikk «Registrer»

3.) Du har nå opprettet en bruker og du vil da bli sendt videre til kundeportalen.

Du har nå opprettet en bruker og du vil da bli sendt videre til kundeportalen

Finn din henvendelse type, fyll inn informasjonen på de forskjellige feltene og opprett en henvendelse.